Банківські гарячі лінії: дзвінки в Ощад, Приват, Сенс та Моно

Дізнайтеся, як оперативно встановити зв’язок зі службою підтримки ПриватБанку, Ощадбанку, Сенс Банку та Монобанку через їхні офіційні веб-сторінки та мобільні застосунки. Отримайте відомості про безкоштовні телефонні лінії та чат-боти для вирішення ваших запитань.

Гарячі лінії банків: як зателефонувати в ОщадБанк, ПриватБанк, СенсБанк чи МоноБанк

Українські банки постійно удосконалюють свої платформи, використовуючи різні канали зв’язку, що полегшує життя та прискорює розв’язання проблем. Пропонуємо стислий посібник, як оперативно встановити зв’язок з найвідомішими банками в Україні з веб-сайту або в застосунку, – повідомляє УНН.

Як зв’язатися зі службою підтримки ПриватБанку

На веб-сайті: Щоб встановити зв’язок зі службою підтримки ПриватБанку через веб-сайт, досить клікнути на значок повідомлення в правому нижньому кутку веб-сторінки. Після авторизації ви зможете написати оператору. Якщо ви хочете зателефонувати або скористатися іншим способом зв’язку, вам потрібно прокрутити сторінку до самого низу, там вказано номер для мобільних телефонів по Україні, дзвінки на який є безплатними, – 3700 та номер для стаціонарних телефонів або дзвінків з-за кордону +38 073 716 11 31. Також можливо звернутися в письмовому вигляді, натиснувши кнопку “написати” під розділом “питання та пропозиції”.

У застосунку: Для зв’язку зі службою підтримки ПриватБанку через застосунок, слід натиснути на значок повідомлення у правому верхньому куті головного екрана та обрати “Допомога онлайн”. Для здійснення дзвінка, клікніть на значок профілю у верхньому лівому куті, потім оберіть “Служба підтримки”, а після цього “Дзвінок через Приват24”.

Контактні дані гарячої лінії Ощадбанку

На веб-сайті: Контактні дані гарячої лінії на веб-сайті Ощадбанку можна знайти, клікнувши на значок повідомлення в правому нижньому кутку, після натискання з’явиться розкладка, де при виборі конкретної іконки ви можете написати у Viber, Telegram, Messenger або web-бот або здійснити Viber чи web дзвінок. У розділі “розділи” також є гаряча лінія, що знаходиться внизу 0 800 210 800.

У застосунку: Щоб відшукати контактні дані у застосунку, необхідно зайти в меню і обрати розділ “Підтримка”. Ще один спосіб отримати допомогу – скористатися чат-ботом у Telegram (@Oschadbot) чи Viber-дзвінком за номером *333.

Номери телефонів та канали зв’язку Сенс Банку

На веб-сайті: На веб-сайті Сенс Банку контактні дані та гаряча лінія розміщені в розділі “Приватним особам” у нижньому правому кутку сторінки. Після натискання кнопки “Написати”, відкривається вікно з наявними каналами зв’язку — посиланнями на Viber і Telegram, а також номерами гарячої лінії. Для клієнтів в Україні працює номер 0 800 50 20 50, а для тих, хто перебуває за кордоном, — +380 44 298 80 00.

Але ці контактні дані чинні виключно для приватних осіб, якщо ви підприємець, то для дзвінків по Україні для вас працює номер 0 800 50 70 44, а з-за кордону +380 44 298 50 00. Ці номери телефонів розміщені у розділі “Бізнесу”.

У застосунку: Відвідайте розділ “Контакти”, що знаходиться в меню. Також у цьому меню доступний чат-бот або онлайн-чат з оператором, для отримання допомоги без очікування.

МоноБанк: як зв’язатися

На веб-сайті: Щоб зв’язатися зі службою підтримки МоноБанку, достатньо, зайшовши на веб-сайт, пролистати трохи вниз, там будуть посилання на Viber та Telegram чати. Для отримання ширшого спектру можливостей зв’язатися зі службою підтримки, потрібно у розділі “Про нас” обрати пункт “Контакти”, далі ви можете обрати зручний для вас месенджер. Трохи нижче розташовані номери телефонів: по Україні 0 800 205 205 та з-за кордону +38 044 237 20 60.

У застосунку: Щоб зв’язатися зі службою підтримки у застосунку, достатньо прокрутити вниз та обрати пункт “Служба підтримки”. Вам будуть доступні номери телефонів для дзвінків по Україні та закордоном, а також чат в Telegram.

Джерело

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь