Картопляна історія та кращі складові: Lay’s представляє ребрендинг.

Lay’s проводить наймасштабнішу зміну зовнішнього вигляду майже за сто років, акцентуючи увагу на сільськогосподарському походженні та високоякісних складниках. Бренд відмовляється від штучних приправ і колорантів, а також покращує компоненти для зниження кількості жиру.

Картопляна спадщина та чистіші інгредієнти: виробник чіпсів Lay’s презентує оновлення бренду

Найбільш впізнаваний у світі виробник картопляних чипсів Lay’s впроваджує найважливішу трансформацію візуального стилю за майже сторіччя, намагаючись виділити своє сільське походження та прихильність до першокласних компонентів.

Про це інформує Foodbev Media, повідомляє УНН.

Деталі

Нова айдентика, розроблена внутрішньою командою дизайнерів PepsiCo, більше підкреслює звичайну картоплю, що є основою кожного чипса Lay’s. Поліпшена фотографія представляє золотистий відтінок, хрустку структуру та насичений смак, які зробили бренд одним із найулюбленіших у світі снеків.

Разом із візуальною модернізацією, Lay’s також виключає штучні смакові добавки та барвники зі штучних джерел з усього свого основного асортименту продуктів у США до кінця 2025 року. Варіації Baked і Kettle Cooked бренду також зазнають покращення складу, використовуючи такі олії, як оливкова та авокадо, для зменшення жирності.

Цей редизайн — це освідчення в любові до нашого походження. Ми хотіли створити адаптивну систему, яка вшановує добре знайомі смаки Lay’s, одночасно висуваючи на чільне місце картоплю та багаті сільськогосподарські образи

– пояснив Карл Герхардс, старший директор PepsiCo з дизайну бренду Lay’s.

Нова упаковка Lay’s має більш чіткий знак сонця, а також напис “Lay’s Rays”, що випромінюється з логотипу – алюзія на сонячне проміння, яке сприяє росту картоплі.

Колірна гама натхненна інгредієнтами Lay’s, а знімок демонструє хрускіт і пікантність бренду. Важливо, що знаменита червона стрічка Lay’s залишається ключовим елементом, поєднуючи спадщину бренду з його поточною еволюцією.

У Lay’s задоволення наших споживачів виходить за межі яскравих смаків – це про надання перевіреної якості від поля до пачки

– зазначила Деніз Трулав, старший віце-президент з маркетингу PepsiCo Foods US.

Час оновлення є стратегічним, оскільки Lay’s наближається до свого 100-річного ювілею. Бренд, який є чіпсами №1 в Америці та в усьому світі, має намір зміцнити свої позиції, наголошуючи на своїй відданості високоякісним інгредієнтам та прозорості. 

Джерело

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь