Україна Київ Харків Дніпро Львів Одеса Запоріжжя Миколаїв Чернігів Полтава Черкаси Херсон

Вчені довели здатність апельсинового соку захищати мозок від вікового руйнування

Вчені довели здатність апельсинового соку захищати мозок від вікового руйнування 2

Дослідники підтверджують властивість цитрусів захищати мозок від вікового руйнування — регулярне пиття апельсинового соку вони оцінюють як один із способів знизити ризик розвитку деменції, інформує Ukr.Media.

Вікова деградація мозку асоціюється з деменцією — дестабілізуючим станом, попереджувальними симптомами якого є втрата пам’яті і уповільнення швидкості розумових процесів. На жаль, від деменції немає ліків, але дослідження свідчать: ми можемо знизити ризик появи вікового когнітивного занепаду, зміцнивши захисні сили мозку.

Новий огляд досліджень, опублікований журналом Frontiers in Neuroscience, свідчить, що споживання цитрусових і їх соку (у першу чергу вчені виділяють апельсиновий сік) здатне покращувати показники мозкової активності, особливо у період старішання.

“Хоча не існує доведеного способу лікування деменції, наявні дані підтверджують: випиваючи щодня склянку апельсинового соку, можна зменшити схильність головного мозку до вікових нейродегенеративних процесів”, — пише журнал.

Вивченням питання про вплив на мозок цитрусів займалися вчені з Університету Східної Англії у Норвічі. Вони співставили результати сотні досліджень на тему впливу речовин флавоноїдів, що містяться у цитрусових плодах, на клітини мозку і нерви, а також результати десяти досліджень з випробуваннями на людях. Фахівці дійшли висновку, що флавоноїди, які природним чином зустрічаються в апельсинах, лимонах, лаймах і грейпфрутах, мають протизапальні та антиоксидантні властивості щодо тканин мозку. Це краще захищає їх від пошкоджень, можливих, наприклад, через старішання або основні захворювання.

“Пошкодження мозку і нервових клітин є ознакою дегенеративних станів, таких як хвороба Альцгеймера і вікове когнітивне зниження. Дослідження на людях показують, що вживання цитрусових покращує когнітивні здібності і знижує ризик появи дегенеративних захворювань мозку. Ми бачимо аналогічні ефекти як у здорових людей, так і у людей з неврологічними порушеннями, що вже наявні”, — повідомив старший науковий співробітник Норвічської медичної школи доктор Девід Возур.

Інший фахівець, доктор медицини Керрі Ракстон додає, що апельсиновий сік і цитрусові плоди є багатими джерелами вітаміну С і речовини гесперидин — вченим добре відомо про позитивний вплив даних компонентів на судинну систему і артеріальний тиск. Це також сприятливо позначається на стані головного мозку. За словами фахівця, додавання у раціон цитрусів покращує функції навчання і пам’яті.

Джерело: ukr.media

No votes yet.
Please wait…

Поділитися новиною:TelegramViberFacebook
No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *