
У метро Києва встановили інформаційні стійки для комунікації пасажирів із довідковим центром Фото 11.04.2024 16:52 Укрінформ У Києві на станціях підземки почали функціонувати інформаційні пункти для швидкого зв’язку пасажирів з довідковою службою метрополітену.
Як інформує Укрінформ, про це звітує Київська міська державна адміністрація.
“Тепер інформаційні пункти, які знаходяться на платформах станцій метро, доступні для швидкої комунікації пасажирів з довідковою службою метрополітену”, – зазначено в повідомленні.

Для того, щоб одержати відомості про функціонування підземки, потрібно натиснути кнопку виклику та дочекатися відповіді співробітника центру.

Пасажири можуть отримати консультацію, зокрема щодо питань графіка роботи станцій, оплати за проїзд, про місця укриття на станціях під час повітряної небезпеки, допомогу маломобільним громадянам, транспортування багажу, пільговий проїзд, повідомлення про знахідку забутих або залишених речей, запит на виклик швидкої медичної допомоги для пасажира, виклик співробітника станції або правоохоронців у разі нештатної ситуації тощо.

Додатково, на інформаційних пунктах відображаються: схема мережі метрополітену, позначення номерів виходів зі станції, зовнішній вигляд станції, карта вулиць і дані про рух наземного транспорту.
Інформаційні пункти розташовані на платформах всіх станцій метрополітену, за винятком станцій “Гідропарк”, “Лівобережна”, “Чернігівська” та “Лісова”. А на станціях “Дніпро” та “Дарниця” вони розташовані у вестибюлях.
Як інформував Укрінформ, на станції метро "Шулявська" у Києві 19 березня спеціалісти розпочали капітальний ремонт ескалатора.
Метро Київ
