Метро і не тільки. Школярі Києва можуть скористатися безкоштовним проїздом у транспорті: як отримати учнівський квиток

У Києві для школярів знову зробили безоплатний громадський транспорт. Він діятиме з 1 вересня до кінця червня. Для цього необхідно лише підтвердити свій учнівський квиток в транспорті.

Про це повідомляють на сторінці додатка “Київ Цифровий”. Щоб замовити електронний учнівський квиток батькам потрібно:

  • зареєструватись у системі,
  • знайти дані про свою дитину та приєднати її картку до свого облікового запису,
  • додати/замінити фото дитини,
  • сформувати замовлення електронного носія учнівського квитка та отримати рахунок на оплату,
  • оплатити замовлення (онлайн або через банківську установу).

Їхати, коли учнівський буде готовий нікуди не потрібно, його доставлять у заклад, де навчається дитина. Варто лише перевірити лише строк дії.

Відповіді на найпопулярніші питання щодо оформлення учнівського квитка 

  • Чому облікові дані моєї дитини не знайдено в системі. Причин цієї неприємності може бути декілька: помилка при введенні даних. Уважно перевірте чи ніде не заховався неправильний символ. А також чи всі символи було введено на українській розкладці. Якщо в прізвищі або імені дитини присутній апостроф, спробуйте комбінацію ведення українська мова та літера Ё. Для перевірки правильності введених даних в базі школи зверніться до служби технічної підтримки. Про всяк випадок, поля “по батькові” та “серія” не обов’язкові для заповнення.
  • В обліковій карті дитини помилка в даних (в полях “по батькові”, “клас”).  Щоб виправити всі непорозуміння, зверніться, будь ласка, до вашої школи. Якщо дитина змінила школу, а в системі все ще відображаються старі дані, доведеться звертатися в обидві школи (яку закінчила дитина, та в яку перейшла).
  • Скільки моє замовлення може знаходитись на перевірці у школи? Після перевірки всіх даних модераторами, школи підтверджують замовлення впродовж 3-5 робочих днів. Наразі система працює в тестовому режимі, і школи також лише навчаються працювати у ній.
  • Чому я не можу редагувати фото після того, як оформив та підтвердив замовлення, але воно ще не підтверджено школою? Змінити фотографію можна саме на етапі створення заявки. Після підтвердження та оплати замовлення вносити зміни буде вже неможливо. При редагуванні фото обов’язково перегляньте вимоги до зображення.
  • Я змінюю фото, але воно не зберігається, чому? Схоже, що зображення не відповідає якимось з вимог до фото.
  • Які вимоги до фото? Воно має відповідати формату 35*45 мм в електронному вигляді (формат *.jрд), зображення повинно бути якісним, мінімальний розмір — 600 x 800 пікселів, мінімальна щільність — 300 DРІ, допустимий розмір для завантаження – від 80 КБ до 1 МБ, зображення повинно містити зображення обличчя, шиї та плечей, зображення обличчя повинно складати близько 60-80% фотографії, знімок має бути з чітким зображенням обличчя воно повинно міститися у центрі фотографії та не торкатися країв фото. Обличчя повинно бути сфотографовано виключно анфас, з мімікою (виразом), що не спотворює його риси, без головного убору, не дозволяється фотографування у верхньому одязі (наприклад, у пальті, куртці), а також у головних уборах. Якщо учень постійно носить окуляри, припускається фотографуватися в окулярах. Не дозволяється фотографуватися у темних або опущених на ніс окулярах. Фотографія повинна бути кольоровою, з білим або світлим заднім фоном. На фото не має бути сторонніх осіб та предметів.
  • Що робити якщо електронний учнівський пошкоджено? Всяке трапляється. Найперше, варто звернутись до служби технічної підтримки та повідомити про пошкодження електронного учнівського. Оператор зможе допомогти заблокувати старий учнівський. Після чого з’явиться можливість замовити новий. Всі кроки далі не відрізнятимуться вид першого замовлення. Зайдіть у свій кабінет, приєднайте картку дитини до свого акаунту. За бажанням завантажте нове фото для учнівського. Залиште замовлення. Сплатіть його онлайн та спостерігайте за етапами виготовлення в особистому кабінеті.
  • Що робити якщо електронний учнівський втрачено? Варто звернутись до служби технічної підтримки та повідомити про втрату електронного учнівського. Оператор зможе допомогти заблокувати старий учнівський. Після чого з’явиться можливість замовити новий. Всі кроки далі не відрізнятимуться від першого замовлення.
  • Чи потрібно змінювати електронний учнівський квиток, якщо дитина переходить в іншу школу? Так. На електронному учнівському квитку зазначається номер школи. Як тільки школа, з якої учень вибув, поставить відмітку в базі школи про вибуття дитини, електронний учнівський квиток буде заблоковано (і не буде валідуватися в транспорті). Після того як дані учня будуть внесені в базу нової школи в яку перейшла дитина, для можливості повторного оформлення замовлення необхідно звернутись до служби технічної підтримки та оформити нове замовлення електронного учнівського квитка. Повторне виготовлення електронного учнівського квитка – платне.
  • Який термін виготовлення електронного учнівського квитка? Приблизний термін виготовлення електронного учнівського квитка від моменту замовлення до друку – 1 місяць.
  • Як я дізнаюся, що електронний учнівський квиток надруковано? В особистому кабінеті батьків можна слідкувати за етапами виготовлення учнівського.
  • Де я можу отримати електронний учнівський квиток? Надрукований квиток привезуть просто до вашої школи.
  • Як швидко відображається оплата? Я оплатив замовлення електронного учнівського квитка, але оплата не відображається в системі. Статус замовлення “сплачено” відображається в системі впродовж трьох робочих днів після оплати. Якщо Ви здійснили оплату більш ніж 3 робочі дні тому та статус замовлення не змінився, надішліть, будь ласка, квитанцію про оплату на електронну пошту технічної підтримки.
  • Чи можна використовувати учнівський квиток старого зразка? Так, пасажири, які мають право пільгового проїзду в громадському транспорті, можуть користуватися діючими проїзними посвідченнями старого зразка. Дія учнівського квитка старого зразка повинна бути продовжена в навчальному закладі. Квиток повинен містити такі реквізити: фото, клас, термін дії, підпис відповідальної особи та печатку закладу освіти.
  • Чи обов’язково валідувати поїздку в громадському транспорті електронним учнівським квитком? Так. Право безкоштовного проїзду у міському комунальному транспорті дає тільки зареєстрована поїздка за допомогою валідатора.
  • В системі невірно вказаний клас дитини. Як відредагувати дані? Для внесення змін в базу зверніться, будь ласка, до вашої школи.
  • Чи можна прив’язати електронний учнівський квиток в додаток “Київ Цифровий”? Так. Додати учнівський так само легко, як і транспортну карту. Щоб додати учнівський квиток натисніть на “Транспортна карта”, введіть номер та пін-код учнівського та натисніть “Додати”. Після цього ви зможете: переглядати історію поїздок, заблокувати учнівський квиток, замінити учнівський квиток на новий, видалити учнівський квиток, щоб додати його в інший акаунт.
  • Чому я маю платити за виготовлення електронного учнівського квитка? На жаль, наразі жодне комунальне (або не комунальне) підприємство не отримувало цільового бюджетного фінансування на емісію учнівських квитків. Тому їх виготовлення перестало бути безоплатним для батьків.

Капремонт на станції метро “Либідська”

На станції метро “Либідська” розпочався капітальний ремонт ескалатора, який триватиме до 17 жовтня. Планові капітальні ремонти проводять орієнтовно раз на 10-12 років після пробігу в 150 тисяч кілометрів. Фахівці повністю розбирають ескалатор і замінюють зношені запчастини.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • Київ отримав нові вагони метро від Польщі – як вони виглядають
  • З яким інтервалом ходять потяги в метро Києва
  • Кому 70 тисяч, а кому лище 6 – хто в Україні заробляє найбільше: статистика
  • У Кличка витратили 298 мільйонів гривень на обладнання для освітлення

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь