У Київській області після відновлення відкрили важливий інфраструктурний міст. Він був зруйнований на самому початку повномасштабного вторгнення росії в Україну.
На мосту через річку Ірпінь у Стоянці на трасі М-06 Київ – Чоп тепер відкрито всі чотири смуги для проїзду автотранспорту. Кореспонденти “Інформатору” побували на відновленому мості на одній з головних транспортних артерій.
Після звільнення Київщини була збудована тимчасова об’їзна дорога, але по ній неможливо було проїхати вантажному транспорту. Тому водіям доводилося об’їжджати альтернативним шляхом.
Правий проїзд мосту був відремонтований ще в листопаді 2022 року. А от лівий довелося відбудовувати буквально з нуля, адже старі бетонні конструкції, на яких було зведено тимчасовий проїзд, не підлягали відбудові.
Всі чотири смуги для автотранспорту вже працюють
Дорожники заклали фундамент, опори та встановили нові залізобетонні балки, облаштували освітлення, сучасне водовідведення, зробили гідроізоляцію, уклали два шари асфальтобетонного покриття. Обидва проїзди мосту успішно пройшли випробування.
Над мостом майорить український прапор
В якому стані знаходяться мости у Києві
У столиці два з п’яти ключових автомобільних мостів Києва в аварійному стані. Міст Патона і міст Метро потребують ремонту, а Дарницький міст досі не введено в експлуатацію.
За оцінками європейських фахівців, перебудувати Міст Метро коштує щонайменше 500 млн євро. До війни розроблявся проєкт і обговорювалося фінансування об’єкту із залученням експертів ЄБРР. Зараз цей проект на паузі. У КМДА запевняють. що наразі розробляється проєкт першочергових протиаварійних робіт та планується розпочати оновлення мосту Метро наступного року.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Стрілянина на кордоні та поранення пілота: у Буданова розкрили раніше невідомі деталі спецоперації "Синиця" з російським Мі-8
- Жодної краплі дощу! Осінь в Україні починається дуже сухо – прогноз погоди на 6 вересня
- Ще більше біженців можуть не повернутися в Україну — результати нового дослідження