У Київському метрополітені розповіли, що відбувається з будівництвом метро на Виноградар. Це одна з багатьох тем, яка цікавить мешканців столиці. У 2023 році на продовження робіт на зазначеному об’єкті передбачено фінансування у 500 тисяч гривень. Однак наразі йдеться лише про проєктну документацію.
Як розповів кореспонденту “Великого Києва” заступник начальника КП “Київський метрополітен” Дмитро Пінчук, роботи з будівництва метро на Виноградар відновили у вересні 2022 року. Це рішення прийняла компанія “Київметробуд” з урахуванням умов воєнного стану.
Чи вже готова оновлена проєктна документація щодо будівництва?
Наразі проєктна документація по об’єкту знаходиться на етапі проведення експертизи. Тобто здійснюється зняття зауважень наданих експертною організацією.
Чи виділялися з міського бюджету та скільки коштів на продовження робіт у 2023 році?
У 2023 році програмою економічного і соціального розвитку Києва на 2021-2023 роки передбачено фінансування у розмірі 500 тисяч гривень. Відповідне рішення затвердила Київська міська рада від 24 грудня 2020 року.
Які роботи вдалося виконати у 2023 році?
З вересня 2022 року компанія “Київметробуд” з урахуванням умов воєнного стану відновила роботи по будівництву метро між майбутньою станцією “Мостицька” та “Проспект Правди” (Варшавська). На цей час на будівельному майданчику 213біс (технічний номер) виконано будівництво частини двоярусних перегінних тунелів та гідроізоляції основних конструкцій.
Який масив робіт (протяжність тунелів, облаштування безпеки) планують виконати до кінця року?
Обсяг робіт остаточно визначать за результатом коригування та затвердження проєктної документації. Також врахують доведення відповідних асигнувань.
Які роботи залишаються на 2024 рік?
Залишок робіт визначать після коригування проєктної документації з урахуванням доведення відповідних асигнувань. Від фінансового забезпечення та виконання робіт в умовах війни залежатиме, коли саме відбудеться запуск перших поїздів новими станціями підземки.
Будівництво метро на Виноградар
Девелоперські компанії з 2016 року, коли мер Києва Віталій Кличко оголосив про будівництво метро на житловий масив Виноградар, звели тисячі квартир на місці садів агрокомбінату “Пуща-Водиця”, йшлося у матеріалі Економічної правди. Близьке розташування до майбутніх станцій для багатьох стало визначальним фактором при виборі житла. Проєктанти сприяли забудовникам, спрямувавши метро до нових ЖК, а не до старої забудови Вітряних Гір і Виноградаря. Терміни закінчення робіт не раз посувалися, останні півтора року темпи будівництва близькі до нуля. Велика війна – не є основною причиною, адже у столиці реалізуються масштабні автомобільні проєкти. Більш детально читайте про це тут.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- У метро Києва ветерану відмовили в пільговому проїзді. Він зажадав компенсації: на чию сторону став суд
- Хрещатик, станція метро Арсенальна та інші знакові місця Києва. В мережі опублікували фото 1960-х рр.
- У Києві на ремонт тунелів на станції метро "Святошин" витратять понад 1 мільйон гривень
- Невиконана обіцянка влади Києва. Чому не будують метро на Виноградар?