У ТРЦ Gulliver пройде міжнародний медіа-арт фестиваль: деталі

21 жовтня у київському торгово-розважальному центрі Gulliver пройде міжнародний медіа-арт фестиваль. Твори талановитих дизайнерів покажуть на найбільших фасадних екранах Європи, які об’єднають в одне грандіозне медіа-шоу UArt Media Fest. На заході збиратимуть кошти для UNITED24 на напрям “Освіта і наука”.

Як повідомляє пресцентр ТРЦ Gulliver, в межах заходу заплановано збір коштів, які перекажуть через фандрейзингову платформу UNITED24 на напрям “Освіта і наука”. Учасники фестивалю зможуть зробити пожертви, а також взяти участь у зірковому аукціоні 21 жовтня чи придбати лімітований мерч.

У межах фестивалю заплановані два напрямки:

  • tech-heavy media-art — контент від топових production-груп і студій;
  • digital & crypto art — роботи від представників цифрової та криптоталановитої молоді, переважно окремі митці.

Переможців у кожній із номінацій визначать видатні представники індустрії.

Креативні студії чи окремі дизайнери можуть подавати свої вже готові відеороботи або створити контент спеціально під фестиваль. Тема пілотного фестивалю – світло в кожному. Детальніше про участь і умови за посиланням.

“Наша головна мета – наповнити вас світлими та щирими емоціями, не дивлячись на складні умови, в яких ми опинилися. Ми прагнемо підтримати українську культуру та мистецтво у такі складні часи, та долучити до цієї події міжнародну креативну спільноту, щоб показати всьому світові, що попри все, Україна – провідна інноваційна країна, де твориться світле майбутнє”, – коментує директорка з маркетингу ТРЦ Катерина Жураківська.

      Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений ТРЦ Gulliver (@gulliver.kyiv)

День народження ТРЦ Gulliver

Фестиваль стане частиною великого святкування Дня народження ТРЦ Gulliver, якому у жовтні виповнюється 10 років. В межах заходу у торгово-розважальному центрі поєднається традиційне мистецтво та digital-інсталяції майбутнього.

Розважатиме гостей робот-діджей YuMI, який гратиме улюблені треки у центральному атріумі. На поверхах будуть розміщені інтерактивні зони, з якими можна взаємодіяти в реальному часі. Наприклад, інсталяція “Зв’язок” створить ефект спільної взаємодії відвідувачів. Принцип роботи зони полягатиме в колективній участі – дві, три, чотири людини або більше мають доторкнутися до планшетів, щоб відтворити на великому екрані спільні технологічні сенси. Також у програмі – великий концерт за участі десяти відомих виконавців.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • Мітинг під КМДА через недобудоване житло: люди вимагають звільнити Шарія
  • Що змінилося в оплаті за проїзд у транспорті Києва: докладне роз'яснення від КМДА
  • Розчищення річки Либідь у Києві: чому це важливо та що говорять у КМДА про майбутні роботи
  • Кияни проти забудовників: що вирішив суд щодо озера Вирлиця

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь