Кияни можуть отримати п’ять поїздок у подарунок. Для цього достатньо придбати цифрову транспортну карту в Київ Цифровий, оплативши покупку карткою Mastercard будь-якого українського банку. Ця пропозиція діє до 4 листопада.
Як повідомили у “Києві Цифровому”, мешканці столиці можуть також виграти п’ять комплектів resilience. Для цього потрібно в соцмережах розповісти про ваш улюблений маршрут з цифровою транспортною картою та додати хештег #цифроваподорож.
“До 4 листопада можна придбати цифрову карту за 1 гривню з банківської картки Mastercard і отримати 5 поїздок у подарунок”, – йдеться у повідомленні.
Умови участі:
- Придбати цифрову карту.
- Поділитися враженнями від користування карткою в соцмережах з гештегом #цифроваподорож.
- Усі дописи з гештегом #цифроваподорож беруть участь у розіграші 5 наборів подарунків від Цифрового, в які входить набір шкарпеток, сумка-бананка та рюкзак з айдентикою міста.
Чому у громадському транспорті при сплаті за проїзд банківською карткою кошти списуватимуть не одразу, а за кожні дві поїздки
З 4 жовтня у наземному транспорті Києва кошти за проїзд, у разі оплати банківською карткою, списуватимуться після кожної другої поїздки. Якщо пасажир здійснив лише одну поїздку за день – кошти за цю поїздку спишуться ввечері, після 21:00. Якщо друга поїздка відбувається після 22:00, система протягом наступного дня очікуватиме на ще одну поїздку, щоб списати кошти за дві одразу. І якщо не дочекається – спише гроші знову після 21:00.
Як зазначали у КМДА, правила оплати проїзду у транспорті не змінюються, а лише час списання коштів із банківської картки за проїзд (після кожної другої поїздки) і це суто технічне рішення. Об’єднання двох платежів в один дозволить місту зекономити кошти, адже з кожної транзакції, при сплаті банківською карткою, береться фіксована комісія. Якщо ж кошти знімаються за 2 поїздки одразу, це оптимізує оплати за ці транзакції.
Якщо оплата здійснювалася банківською карткою, назвіть контролеру 4 останні цифри номера картки. Якщо оплачували проїзд через Apple або Google Pay, назвіть 4 останні цифри віртуального рахунку у Wallet. Також можна піднести банківську картку чи смартфон, із якого оплатили проїзд, до валідатора. Якщо контролер вимагає банківську виписку або повідомлення про списання, необхідно звертатися зі скаргою на гарячу лінію “Київпастрансу”: 0 800 504 411.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Що змінилося в оплаті за проїзд у транспорті Києва: докладне роз'яснення від КМДА
- Кияни критикують єдиний квиток на громадський транспорт: що їх обурює
- Безоплатний проїзд у громадському транспорті для військових: що робити, якщо відмовляють у перевезенні