Кияни нерідко хочуть поскаржитися на громадський транспорт. Vgorode у цьому матеріалі розкаже, у яких випадках це можна зробити та куди скаржитися.
В яких випадках можна поскаржитись на недоліки в роботі автобусів, тролейбусів та трамваїв у Києві
Як повідомили у Київській міській раді, проблеми можуть бути такі:
- Якщо брудно в салоні або є пошкодження: чи то несправні вікна, пошкоджені сидіння в салоні, брудні чи несправні поручні тощо;
- Якщо на транспорті не вказано номер маршруту або кінцеву зупинку;
- Якщо в салоні не працює освітлення, несправні лампочки тощо;
- Якщо немає або не працює компостер;
- Якщо водій ображає пасажирів, лається чи відмовляє у перевезенні без законних на то причин; якщо водій п’яний, палить за кермом тощо;
- Якщо в трамваї, автобусі чи тролейбусі не оголошуються зупинки;
- Якщо водій чи кондуктор не видає квитки тощо.
Куди скаржитися на громадський транспорт у Києві
Залишити скаргу або отримати додаткову інформацію люди можуть на гарячій лінії КП “Київпастранc” за номером: 0800-504-411 або у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА за номером (044) 366 63 36.
При оформленні скарги необхідно обов’язково вказати:
- Дату та час виявлення недоліку;
- Вид транспорту;
- № маршруту;
- Бортовий або державний номер рухомої одиниці.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram: