На території Київської області діють понад 208 тисяч суб’єктів підприємницької діяльності. Деякі підприємства продовжують активний розвиток навіть у період війни, ініціюючи створення нових робочих місць та розширюючи свою продукцію для виходу на міжнародні ринки.
Як повідомляє начальник Київської обласної військової адміністрації Руслан Кравченко, у період війни українці змінили вибори споживчих товарів. Якщо кілька років тому громадяни віддавали перевагу імпортним товарам, то наразі вони активно обирають продукцію вітчизняних виробників. Підтримка українських товарів сприяє зниженню рівня безробіття та сприяє розвитку економіки.
Попри повномасштабне вторгнення, працюють три київських бренди:
RITO — бренд трикотажного одягу. Фабрика шиє сукні, светри, кардигани з якісної пряжі, які вже відомі за межами України. Компанія представила свої колекції в шоурумах у Нью-Йорку. Крім США, одяг RITO експортується в Німеччину та Фінляндію.
У Білій Церкві працює компанія “Валтекс” — виробник взуття та спецодягу. З початку повномасштабного вторгнення РФ компанія переорієнтувалась на виробництво тактичного взуття, одягу та спорядження.
Компанія Roshchenko Shoe Studio з Ірпеня також виробляє взуття. У вересні 2023 року Roshchenko Shoe Studio презентували першу колекцію взуття й сумок. Компанія також займається індивідуальним пошиттям взуття.