Що буде, якщо продавець на касі не запропонує вам товар?

Чи відчували ви коли-небудь легке збудження, коли працівник магазину знову наполегливо радить придбати цукерки або енергетичний батончик? На перший погляд — звичайна ситуація, але за нею прихована ціла система тиску на персонал, про яку клієнти навряд чи замислюються.

Тож, які наслідки будуть, якщо касир не запропонує вам додатковий товар?

Ви, напевно, розумієте, що це відбувається не через неймовірне бажання продавця порадити вам щось корисне?

«Сценарій касира» — одна з ключових вимог для працівника в торгівлі.

Часто співробітникам ставлять індивідуальні норми з продажу, і якщо план не виконано, вони зобов’язані викуповувати залишки за власні кошти.

Зрозуміло, що існують колишні працівники, які заперечать такі методи, стверджуючи, що ніколи не зіткнулися з аналогічними умовами.

Їм пощастило. Реальність показує, що у найбільш продуктивних торгових мережах правила ще суворіші. Там зобов’язують оплачувати не тільки товари з касової зони, а й просрочену продукцію, яка з’явилася через помилки працівника. Видають попередження, позбавляють бонусів та звільняють.

Перед очима досі стоїть дівчина, яка пояснювала покупцям: «Візьміть, будь ласка, інакше мені не виплатять зарплатню». Звична практика.

Джерело: ukr.media

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь