Міністерство охорони здоров’я України оголосило про запуск нового каналу інформування пацієнтів. Відтепер важливі повідомлення з електронної системи охорони здоров’я надсилатимуться до застосунку «Дія» у вигляді push-сповіщень.
Нововведення набуло чинності у вересні 2025 року. Тепер пацієнти отримуватимуть інформацію про електронні рецепти та електронні направлення безпосередньо в державній службі. За даними Міністерства охорони здоров'я, це зменшить кількість збоїв через нестабільний мобільний зв'язок, а також зменшить витрати на інформування пацієнтів.
Як працює нова система
Якщо у користувача є додаток Diya та він авторизований у ньому, жодних додаткових кроків не потрібно – сповіщення автоматично з’являтимуться в додатку . Якщо повідомлення не вдалося доставити Diya, воно буде надіслано у Viber, а якщо месенджер не встановлено – пацієнт отримає SMS, як і раніше.
Які сповіщення надходитимуть у режимі Action?
Перш за все, українці отримають такі повідомлення:
- створення плану лікування;
- видача електронного рецепту з номером та кодом погашення;
- повідомлення про скасування електронного рецепту;
- створення електронного напрямку.
Інші сповіщення, як і зараз, надсилатимуться через Viber та SMS. У майбутньому список медичних сповіщень у Action поступово розширюватиметься.
Альтернатива для пацієнтів без смартфонів
Міністерство охорони здоров’я наголосило, що всі пацієнти, зокрема й ті, хто не має телефону, все ще можуть отримати роздруковану довідку від свого лікаря. Вона міститиме необхідну інформацію про електронний рецепт або електронне направлення.
Приєднуйтесь до наших Telegram-каналів: