
На зорі листопада 2025 року в самому осерді Лондона відбулася пишна церемонія міжнародної відзнаки The Spirits Business Awards, котра з року в рік вшановує найвидатніших діячів світової галузі алкогольних напоїв. Цьогоріч тріумф у номінації “Бренд року” (BRAND OF THE YEAR) у категорії коньяків та бренді здобув AZNAURI — інтернаціональний бренд, що завойовує світ своєю бездоганністю, вдачею та ідейністю.
Премія Spirits Business Awards, заснована у 2019 році шанованим британським виданням The Spirits Business, є найбільш знаковою британською нагородою, яку можливо зіставити з врученням Оскара в алкогольній сфері. Вона відзначає новаторство, майстерність, а також вклад і здобутки компаній, марок, виробників, закладів HoReCa та галузевих експертів, що формують сучасну культуру вживання алкогольних напоїв.
До складу експертного журі увійшли 15 міжнародних чільних знавців — власники барів, консультанти, представники мас-медіа та спеціалізованих організацій. Вони оцінювали марки з усього світу у визначальних категоріях: горілка, джин, віскі, ром, коньяк/бренді та інші. У заключний список номінації BRAND OF THE YEAR у категорії коньяк/бренді потрапили марки з Франції та Великої Британії, проте найвищу оцінку журі отримав саме AZNAURI, підтвердивши статус всесвітнього лідера у своїй категорії. Варто зазначити, що минулого року звання BRAND OF THE YEAR у цій категорії виборов Rémy Martin, гідно передавши цей титул AZNAURI у 2025.
“Бренд AZNAURI оперативно став флагманом категорії та насправді вирізняється своїми стрімкими темпами розширення, динамікою збуту, обсягом нагород та продуктових нововведень. Це дивує, особливо беручи до уваги складнощі, з якими стикається бренд в Україні нині, демонструючи надзвичайну витривалість” – відзначає Меліта Кілі, головна редакторка та голова журі премії Spirits Business Awards.
Під час проведення церемонії нагородження СЕО компанії GLOBAL BEVERAGE TRADE Олексій Друзенко заявив: “Здобуття перемоги стало можливим завдяки трьом базовим принципам, яких дотримується компанія: бездоганній та незмінній якості продукту, згуртованій команді професіоналів, що працюють над брендом, та чарівній емоційній складовій, яку передає бренд AZNAURI. Але найглибшу подяку я хочу висловити нашим прихильникам, які раз у раз роблять свій усвідомлений вибір на користь AZNAURІ. Ми вдячні їм за віру та зробимо все, щоб і надалі їй відповідати”.
Це перша звитяга AZNAURI на Spirits Business Awards, але аж ніяк не перше міжнародне визнання. Вже другий рік поспіль бренд зберігає звання № 1 у світі за динамікою збільшення серед коньяків та бренді за даними журналу Drinks International та The Spirits Business. У 2024 році AZNAURI здобув титул Brand Champion, подолавши позначку 1 млн реалізованих дев’ятилітрових кейсів за досить невеликий термін, ставши єдиним брендом у категорії коньяк з таким результатом. Також бренд має велику кількість медалей на дегустаційних змаганнях у США, Німеччині, Франції та Великій Британії — за унікальні смакові якості та стабільну якість.
2025 рік для бренду особливий — AZNAURI відзначає своє 10-річчя, що робить його одним з найновіших брендів у світі, який за такий короткий проміжок часу отримав міжнародне визнання та прихильність споживачів. В Україні AZNAURI став справжнім love mark — символом впевненості, сили та натхнення. Його заклик “Сила Лева в тобі” знаходить відгук у кожного, хто не зупиняється у русі вперед, незважаючи на перешкоди.
Довідково:
Бренд AZNAURI реалізується в Україні вже 10 років та представлений у трьох алкогольних сегментах: коньяк, неігристі вина та ігристі вина. Сьогодні AZNAURI є одним з найулюбленіших алкогольних брендів в Україні з показником впізнаваності 78% та показниками збуту понад 1,6 млн 9-тилітрових кейсів (що дорівнює 14 млн літрів) . Розповсюдження бренду охоплює 90% торгових точок України, в тому числі бренд є у великих національних мережах як Сільпо, Фора, АТБ, ЕКО, Варус, Новус та багато інших.
У сегменті коньяків бренд має широкий перелік як класичних смаків, так і особливих колекцій, зокрема Special Edition і Flavored Collection. В усі вироби AZNAURI вбудовано головний символ бренду – могутнього Лева, який втілює міць, стійкість, велич і шляхетність.
Нагадаємо, що 28 вересня 2025 року на виробничий комплекс Akkerman Distillery, котрий виготовляв продукцію AZNAURI для ринку України, було здійснено цілеспрямований масований напад 17-и ворожих БПЛА, що вщент зруйнував склад готової продукції, цех розливу та 250 тис пляшок готової продукції. Скрутний удар по виробництву не похитнув витривалість бренду AZNAURI на ринку. А компанія відгукнулася на виклик інтенсивнішою працею та ще більшою вірою у власні можливості й майбутній тріумф. Достатні резерви продукції гарантують наявність бренду AZNAURI для шанувальників, на вітринах магазинів. А вже до кінця 2025 року компанія обіцяє відновлення нових постачань.
Застерігаємо: надмірне вживання алкоголю шкодить вашому здоров’ю.
Долучайтесь до наших каналів в Telegram:




