Як повернути квиток на поїзд без втрати коштів: інструкція

Подорожі залізницею — це не тільки оперативно та комфортно, а й вигідно фінансово. Однак, життєві обставини бувають непередбачуваними, особливо під час війни в Україні. Інколи куплені заздалегідь проїзні документи доводиться скасовувати. У статті йтиметься про те, як це зробити без фінансових збитків або з мінімальними втратами.

 

Де та яким чином можна повернути проїзний документ без комісій

Представники Укрзалізниці повідомляють: скасування квитка відбувається на тому самому ресурсі, де він був придбаний — через онлайн-платформу, мобільний додаток або залізничну касу, якщо купівля відбувалася на вокзалі.

Алгоритм скасування квитка в мобільному додатку

У додатку слід відкрити вкладку “Мої квитки”, знайти потрібний документ, клацнути на іконці з трьома крапками поруч із ним, потім обрати опцію “Скасувати квиток”. На офіційному веб-сайті процедура аналогічна: потрібно перейти до розділу “Мої квитки” та виконати ті самі дії.

Чи приймають електронні квитки до повернення у залізничних касах?

Так, за умови попереднього роздрукування електронного документа. У такому разі потрібно сплатити 12 гривень за оформлення паперового бланка суворої звітності.

Оптимальний термін для скасування – більше ніж 24 години до відправлення

Укрзалізниця наголошує: вартість проїзного документа включає не лише основну ціну, а й додаткові складові – плацкарт (гарантія місця у вагоні), ПДВ, сервісний збір, оплату постільної білизни. При скасуванні за 24+ годин пасажир отримує повний відшкодування за квиток і плацкарт. Якщо до відправлення залишилося понад 6 годин – повертається повна вартість квитка та 50% плацкарту. При скасуванні менш ніж за 6 годин компенсується лише основний тариф.

Чи компенсуються витрати на білизну чи напої?

Ні, кошти за постільну білизну, каву, чай чи воду не підлягають поверненню.

Сума сервісного збору за операцію

Пасажир сплачує одноразовий сервісний збір у розмірі 30 гривень, який не компенсується навіть при успішному скасуванні.

Термін відшкодування коштів

Грошові кошти зараховуються на банківську картку, якою було здійснено оплату, протягом місяця (30 банківських днів).

Дії у разі запізнення на потяг

Якщо пасажир не встигає на потяг, скасування квитка можливе протягом 60 хвилин у будь-якій залізничній касі.

Стежте за нашими оновленнями у Telegram-каналах:

No votes yet.
Please wait...