Керівник КП “Київський метрополітен” Віктор Брагінський продовжує стверджувати, що на ремонт тунелю метро між “Либідською” та “Деміївською” знадобиться лише півроку. Він посилається на прогноз будівельників.
За словами Віктора Брагінського, проблемну ділянку синьої гілки будували за дуже складних гідрогеологічних умов. Частина тунелю – від станції “Либідська” – зведена у твердих ґрунтах, а частина – “немеханізованим способом, ручною проходкою в заплаві річки Либідь. Тобто фактично тунель на плавуні”.
Проблема виникла саме в місці, де з’єднуються два тунелі та пішли тріщини, розповів Брагінський в інтерв’ю LB.ua. Хоча ходять чутки, що тунель неправильно експлуатували, це неправда, каже керівник метро. Доказом цього є перші тріщини, які з’явилися в березні 2011-го, коли цю ділянку лінії тільки здали.
На думку Брагінського, джерело проблеми – неправильне проектування чи неякісне будівництво.
В даний час на проблемному відрізку тунелю проводяться розвідувальні роботи – геологічні, геодезичні. Їхня мета – встановлення причин, чому в тунелі з’явилися тріщини.
Щоб зрозуміти причини, потрібно буде розкопати котлован та оглянути тунель із поверхні.
У тунелі метро прокладено велику кількість мереж – понад 120 кабелів “Київпастрансу”, “Київсвітла”, водоканалу, ДТЕК, “Укртелекому”. Усі їх потрібно кудись перемістити, а лише після цього розпочнуться відновлювальні роботи.
“Проаналізувавши весь необхідний фронт робіт, будівельники сказали, що вкладуться у шість місяців” – сказав Брагінський у свіжому інтерв’ю, таким чином підтвердивши прогнози, що звучали раніше, щодо термінів ремонту метро.
Нагадаємо, на ремонт всього метро у Києві виділили менше грошей, ніж потрібно лише для відновлення руху по синій гілці.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram: