Згідно з позицією “Київавтодору”, всі звинувачення щодо завищення цін на ремонт Дегтярівського мосту є безпідставними.
Нагадаємо, станом на кінець лютого 2024 року “Київавтодор” заплатив за цей міст “Ростдорбуду” 313 млн. грн. У компанії “Ростдорбуд” під час реконструкції Дегтярівського мосту у Києві виявився дуже дорогий асфальт, ціна на арматуру була завищена майже вдвічі. Журналістське розслідування провели у виданні “Наші Гроші”.
У “Київавтодорі” заявили, що “поширена в деяких медіа інформація про реконструкцію Дегтярівського шляхопроводу містить явно упереджені висновки, які не професійні, не спираються на професійну експертизу і не враховують поточну ринкову ситуацію”.
Так, на своє виправдання в “Київавтодорі” заявили, що журналісти, які опублікували розслідування, не враховували вартість будівельних матеріалів, витрат на логістику їх поставки, сплати сум державного мита, податків та інших витрат при розмитненні вантажів. Також має місце плутанина в різних часових періодах – до початку повномасштабної війни та після.
Намагаючись пояснити, чому ціни на будматеріали виявилися завищеними, у Київавтодорі говорять про те, що замовник робіт замовляє комплекс робіт та послуг, а не окрему закупівлю будівельних матеріалів на об’єкт.
Корпорація готова надавати всю інформацію про будівництво всім компетентним органам та іншим заінтересованим особам.
Нагадаємо також, у Києві за 2023 рік збудували 40 кільцевих транспортних розв’язок.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram: