На засіданні “Київської майстерні міста” замовник будівництва Подільського мосту представив оновлену тимчасову схему організації руху на мосту та прилеглих підходах. Згідно з новим планом, передбачено облаштування велосмуг, проте трамвайні колії залишаться без фізичного відокремлення від проїзної частини.
Організація автомобільного та трамвайного руху
Як пишуть у ГО “Пасажири Києва”, згідно з представленою схемою, рух автомобілів планується через трамвайну частину тунелю під залізницею. Для забезпечення двостороннього руху проїзну частину вздовж трамвайних колій розширять до двох смуг у кожному напрямку шляхом розширення насипу. Однак громадські активісти пропонують повернути фізичне відокремлення трамвайних колій від проїзної частини для підвищення безпеки та ефективності руху громадського транспорту.
Розвиток велоінфраструктури
У рамках нової схеми передбачено створення велоінфраструктури:
- на розворотному колі вул. Вершигори заплановано влаштувати велосмуги, які далі продовжуються двосторонньою велодоріжкою, що буде облаштована за рахунок тротуару вздовж трамвайної лінії
- далі через тунель та до заїзду на міст передбачаються велосмуги в обох напрямках
- на самому мосту також передбачені велосмуги та по 2 смуги руху для авто
Представники громадськості запропонували облаштувати фізичний розділювач між автомобільними смугами та велосмугою, наприклад, водоналивні блоки. - окремо ще допроектовуються заїзди і з’їзди зі сторони правого берега
Поточний стан та перспективи
Раніше повідомлялося, що на відкритому Подільсько-Воскресенському мосту не було передбачено можливості руху пішоходів та велосипедистів, а також відсутні смуги для громадського транспорту. Нова схема організації руху покликана виправити ці недоліки та забезпечити комфортні умови для всіх учасників дорожнього руху.
Остаточне рішення щодо організації руху буде ухвалено на наступних засіданнях робочої групи. Додатково опрацьовуються заїзди та з’їзди з правого берега для забезпечення зручного сполучення між районами міста.
Подільсько-Воскресенський міст є одним з найвідоміших довгобудів Києва. Роботи над ним розпочалися понад 20 років тому. У грудні 2024 року міст відкрили для руху легкових автомобілів та міського пасажирського транспорту, проте рух для пішоходів та велосипедистів був заборонений. Нова схема організації руху має на меті створити комфортні умови для всіх учасників дорожнього руху та покращити транспортну інфраструктуру міста.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram: