Нова версія застосунку “Київ Цифровий” тепер має покращені сервіси з користування громадським транспортом.
Головна новинка – кожен користувач “Києва цифрового” тепер може оцінювати кожну свою поїздку, а також залишати текстові відгуки про виконану подорож. Це дозволить ефективніше отримувати зворотний зв’язок від пасажирів та покращувати якість сервісу.
Як повідомили у КМДА з посиланням на керівника цифрової трансформації Києва та заступника голови КМДА Петра Оленіча, “нова можливість з’явилася у записах про оплату проїзду транспортною карткою та QR-квитком”.
При оплаті проїзду транспортною карткою запис для оцінки з’являється у стрічці вибраної картки. Якщо платити QR-квитком, то оцінка поїздки – в записі про використання квитка в стрічці новин на головному екрані.
Для оцінки здійсненої поїздки застосовуються зірки – від 1 до 5. Також можна вказати фактори, що вплинули на поїздку, додати текстовий відгук та фотографію.
Оцінки про користування трамваями, тролейбусами та автобусами відправлятимуться до КП “Київпастранс”, про метро – до КП “Київський метрополітен”, про міську електричку – до “Укрзалізниці”.
Ще одне нововведення у додатку – покращення сервісу “Рух транспорту”. Там з’явилися станції кільцевої електрички, їх тепер можна знайти в пошуку або на мапі, дізнатися про розклад по кожній станції, дізнатися про пересадки на інші види транспорту. Ще з’явилася можливість зберегти станції в обрані, це дозволить мати їх у швидкому доступі.
Нагадаємо, у додатку “Київ Цифрової” з цього року літа можна платити за комуналку.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram: