“Укрзалізниця” запустила онлайн сервіс претензійного повернення квитків – коли звичайне повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне. Тепер не потрібно подавати для цього паперову заяву. Достатньо заповнити його в електронному вигляді.
Про це повідомляє прес-служба залізничного відомства.
Останні оперативні новини Харкова у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Для оформлення претензійного повернення квитків потрібно:
- перейти за посиланням ;
- вибрати вкладку “Претензійне повернення квитків”;
- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
- підписати заяву за допомогою “Дія.Підпис”;
- дочекатися результатів розгляду заяви.
Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити його тепер можна з будь-якої точки світу – достатньо мати “Дія. Підпис” та стабільний інтернет-зв’язок.
В залізничному відомстві нагадали, що оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних позначок на квитках у таких випадках:
- якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок і повертає квитки пізніше, ніж через годину після відправлення поїзда;
- якщо пасажир проїхав лише частину дороги, не використавши квиток повністю;
- якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою у касі, з формуванням акта про повернення;
- якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
- якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю чи частково);
- якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
- якщо пасажира було переведено у вагон нижчої категорії, ніж зазначено у його квитку, і хоче отримати різницю у вартості квитка.
“Ми ще доопрацьовуємо сервіс, тому повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше”, – уточнили в Укрзалізниці.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram: