Відремонтований перехід біля станції Святошин виглядає “втомленим”.
Нагадаємо, у лютому 2020 року до станції Святошин після ремонту відкрили підземний перехід. Перехід було закрито з вересня 2019 року. До грудня тут проводили ремонтні роботи, а після – виконувались роботи з благоустрою та облаштування переходу. Загалом із бюджету міста витратили 22 мільйони гривень.
Вперше про те, що у переході на київській станції метро “Святошин” вирішили скотчем заклеювати тріщини на колоні, Vgorode писав уже у липні 2021 року. Вже тоді такий метод вирішення проблеми дуже здивував мешканців столиці.
Про те, що з 2021 року ситуація не змінилася, а лише погіршилася, повідомили в інтернет-спільноті “Нецікавий Київ”. Плитка на багатьох колонах тримається виключно на скотчі та металевих рейках.
Нагадаємо, 2021 року Vgorode писав про те, що на станції метро “Контрактова площа” знищують автентичну плитку – її тоді почали замінювати на звичайну.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram: