Надзвичайної події в Київському метрополітені не сталося, їй вчасно запобігли – КМДА

Надзвичайної події в Київському метрополітені не сталося, їй вчасно запобігли – КМДА 09.12.2023 15:50 Укрінформ Надзвичайної події в Київському метрополітені не сталося, її вчасно попередили технічні працівники, закривши шість станцій метро для ремонтних робіт.

Як передає Укрінформ, про це в ефірі Київ24 повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор. 

«На ранковій нараді Державної комісії ТЕБ та НС (Державної комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій – ред.) міський голова поінформував членів державної комісії про стан подій в Київському метрополітені, зокрема, зупинки руху від станції «Либідська» до станції «Теремки» та її причини. З кінця листопада технічні працівники Київського метрополітену спостерігали потрапляння води та винос піску в тунелі між станціями «Деміївська» і «Либідська». Це відбувалося на ділянці 14 метрів. У зв’язку з тим, що збільшувався потік води і також винос піску, метрополітен звернувся до Київського державного науково-дослідного інституту будівельних конструкцій про висновки щодо причин і розвитку цих подій. Зробивши такі обстеження, науковий інститут дав висновок, що є можлива загроза руйнування тунелю, що може призвести до аварійних наслідків. Вчора на комісії Київської міської адміністрації було прийняте рішення про зупинку транспорту руху потягів метрополітену від станції «Либідська» до «Теремків». Ніякої надзвичайної події не сталося, це загроза виникнення надзвичайної події місцевого значення», – повідомив Кандибор.

Він додав, що зупинку руху метро на 6 станціях здійснили для того, щоб запобігти більш масштабним наслідкам. 

«Станом на сьогодні ми бачимо, що у зв’язку із зупинкою руху потягів у нас стабілізується потік води, тобто в якійсь мірі зменшується, зменшується, і винос піску. Також були попередньо встановлені маяки на тунелі, де були утворені тріщини. Сьогодні прогресу тріщин немає. Тобто були вжиті правильні заходи щодо зупинки вагонів, де ми запобігли виникненню надзвичайної ситуації»,- розповів Кандибор.

Він нагадав, що наразі для переміщення пасажирів від станції «Либідська» організований рух наземним транспортом. Зокрема, збільшена кількість автобусів великої місткості до 77 штук та до 20 тролейбусів, які слідують по маршруту від метро «Либідська» до станції «Теремки». 

Шість закритих станцій метрополітену й надалі виконуватимуть функції укриттів під час повітряних тривог. Кандибор запевнив, що затоплень станцій всередині немає. 

Відповідаючи на питання щодо ремонтних робіт, директор департаменту повідомив, що планується підсилення тунелю зсередини, щоб його не деформувало і щоб він не зруйнувався, паралельно також опрацьовуються дії щодо робіт на поверхні. Зокрема, йдеться про стабілізацію ґрунту, гідроізоляцію, буріння свай та ін. Всі обсяги ремонтних робіт будуть визначені після розробки чіткого плану, зауважив Кандибор.

Він ще раз наголосив, що вчасні дії працівників метрополітену запобігли виникненню надзвичайної ситуації.

«Жодної надзвичайної події не сталося, є загроза виникнення надзвичайної події і вчасно відреаговано, щоб запобігти руйнуванню інших споруд, аварії чи людських жертв», – наголосив Кандибор. 

Попередньо відновлювальні роботи планується завершити через 6 місяців. Водночас директор департаменту запевнив, що місцева влада вживатиме всіх заходів, аби зробити це швидше.

Як повідомляв Укрінформ, 8 грудня влада Києва оголосила про зупинення руху поїздів на відрізку між станціями "Либідська" і "Деміївська". За попередніми даними, вказані обставини виникли у зв’язку з розгерметизацією тунелю та появою тріщин у його стінах, що призвело до підтоплення тунелю на вказаній ділянці метрополітену. У зв’язку з підтопленням тунелів правоохоронці почали досудове розслідування. У Департаменті патрульної поліції повідомили деталі змін в організації дорожнього руху у столиці після підтоплення частини станцій метро на "синій" гілці.

Прем'єр-міністр Денис Шмигаль доручив 9 грудня провести засідання Державної комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, щоб дослідити що призвело до термінового ремонту "синьої" гілки київського метрополітену.

КМДА Метро Транспорт Київ

Источник: www.ukrinform.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь