Через погане самопочуття киянка випадково поповнила чужий рахунок на Київстарі: чи повернув суд кошти

Жінка помилково переказала не на свій номер телефону кошти. Йдеться про суму 220 гривень. За словами клієнтки Київстару, це сталося через її погане самопочуття. 

Як вказується у рішенні Печерського районного суду Києва, 2 жовтня 2021 року жінка в терміналі ТОВ “ФК “Фенікс”, який розташований за адресою: проспект Бажана в Києві, що є пунктом надання послуг ПАТ “Київстар”, через погане самопочуття помилково сплатила 220 гривень за послуги мобільного зв’язку не на свій номер. Її вимогу про скасування транзакції відхилили. Вона вимагає розірвати договір купівлі-продажу послуг використання мобільного зв’язку та повернути їй помилково сплачені кошти, стягнути з ТОВ “ФК “Фенікс”, ПАТ “Київстар”, ТОВ “Свіфт Гарант” на її користь по 1 480 гривень компенсації завданої моральної шкоди, з кожного. 

Київстар просить у позові відмовити, посилаючись на те, що зазначені телефонні номери обслуговуються анонімно та не зареєстровані за нею. Помилково перераховані кошти можна повернути лише за заявою самого абонента.

Представник ТОВ “Свіфт Гарант” теж просить відмовити у позові, посилаючись на те, що товариство надає фінансові послуги з переказу коштів. Розірвання договору про переказ коштів не створить обов’язку для товариства з їх повернення.

ТОВ “ФК “Фенікс” також просить у позові відмовити, зазначаючи про те, що товариство є платіжною організацією оператором платіжної системи та надає послуги з переказу коштів, а квитанція підтверджує нормальне функціонування платіжної системи, що вказує на те, що зазначена жінкою сума переказу була передана одержувачу згідно з введеними нею реквізитами.

“Жінка є абонентом ПАТ “Київстар” та використовує номер мобільного телефону. 2 жовтня 2021 року вона у Києві на проспекті Бажана, 3-Г через платіжну систему “City24” (система переказу коштів) переказала 220 гривень на номер. Послуги надано за договором ТОВ “ФК “Фенікс”, яке приймає платежі від платників, в тому числі на користь ПАТ “Київстар”. Крім того, ТОВ “Свіфт Гарант” надає фінансові послуги з переказу коштів та є учасником внутрішньодержавної платіжної системи “City24”, – зазначили у суді. 

Рішення суду

Жінка не довела фактів істотного порушення ТОВ “ФК “Фенікс”, ПАТ “Київстар”, ТОВ “Свіфт Гарант” своїх зобов’язань. Суд відмовив її у задоволенні позовних вимог.

“Вимоги позивачки про стягнення з відповідачів на її користь компенсації завданої моральної шкоди не підлягають задоволенню”, – наголосили у суді. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • Шахраї отримали доступ до SIM-картки Київстар, акаунту "Приват24" та оформили на киянку 18 онлайн-кредитів: що вирішив суд
  • Киянка створила "двійник" вебсайту, щоб обійти санкції РНБО, але його заблокував Київстар: на чию сторону став суд
  • У жінки під приводом заміни SIM-карти Київстар списали майже 100 тисяч гривень з рахунків у ПриватБанку: яким було рішення суду
  • Киянин облаштував екзотичний сад з бананами біля Солом'янського ринку – фото

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь