Чоловік звинуватив Київстар в ігноруванні звернення про вартість послуг та вимагає компенсацію у розмірі 25 тисяч гривень. Що вирішив суд?

Киянин звернувся до суду проти Київстару. За словами клієнта, оператор проігнорував його звернення. Він вимагає відшкодувати моральну шкоду в розмірі 25 тисяч гривень. Чоловік, який звернувся з позовом є користувачем мобільного телефонного зв’язку ПрАТ “Київстар”. 24.07.2020 року він направив оператору звернення у звичайному вигляді, але письмової відповіді не отримав. Клієнт вимагає відшкодувати моральну шкоду. Йдеться про суму у розмірі 25 тисяч гривень. 

Про це йдеться у рішенні Шевченківського районного суду Києва. З’ясувалось, що 07.08.2020 року на адресу електронної пошти, з якої було отримане відповідне звернення 24.07.2020 року, відповідач (Київстар) надав відповідь. У ній зазначалося, що вартість послуг визначається діючим тарифним планом. Також вказується, що отримати всебічну інформацію стосовно тарифного плану “Київстар Онлайн 3G 2018” можна на вебсайті.

“Суд прийшов до висновку, що відповідачем (Київстар) у відповіді на звернення позивача (чоловіка) не була надана повна та вичерпна інформація про вартість послуг, що надаються позивачу. Отже, вимоги про визнання неправомірними дії ПрАТ “Київстар” щодо ненадання відповіді на звернення є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню”, – наголошується у рішенні суду. 

Чоловік не надав суду доказів на підтвердження заявленої вимоги про відшкодування моральної шкоди у розмірі 25 тисяч гривень. Тож ця вимога не підлягає задоволенню.

Що вирішив суд 

Суд визнав неправомірними дії Київстару та зобов’язав розглянути звернення чоловіка. Також на його користь з оператора стягнуть кошти, витрачені на подання і розгляд позовної заяви у розмірі 1 022 гривень. В іншій частині позовних вимог – відмовили.  

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • Vodafone змінив тарифний план мешканцю Київщини, той вимагає компенсацію від оператора у сумі 200 тисяч гривень: кого зі сторін підтримав суд
  • Чоловік поповнив рахунок, але Київстар не зарахував кошти і додатково списав суму: яке було рішення суду
  • Vodafone блокував номери та перешкоджав дзвінкам киянина: що вирішив суд
  • Два місяці пробув без інтернету. Чоловік вимагає компенсації від Київстару майже у два мільйони гривень: яке рішення суду

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь