Яка вартість обвалу недобудованого Дегтярівського мосту в Києві та хто має покрити збитки

Дегтярівський міст у Києві, який обвалився 30 вересня під час початкових монтажних робіт, будувала одеська компанія, перевіряла роботи – харківська. Згідно з умовами угоди, збитки має покрити підрядник. Їхня загальна сума сягає менш як 21 мільйон гривень. 

Як повідомляє Forbes Ukraine, у лютому 2020 року шматок Дегтярівського шляхопроводу відвалився і впав на автомобіль Suzuki, що проїжджав під ним. Після цього його посилили додатковими опорами. За словами колишнього радника заступника голови КМДА з питань розвитку транспортної інфраструктури Дмитра Беспалова, шляхопровід останні роки перебував в аварійному стані

27 квітня КМДА оголосила тендер на реконструкцію мосту очікуваною вартістю 935 мільйона гривень, ще 3,3 мільйона гривень – вартість нагляду за реконструкцією. 19 травня тендер виграла одеська компанія “Росдорстрой”, запропонувавши за свої послуги 920 мільйонів гривень. Ця компанія єдина, яка прийшла на торги.

Контролювати будівництво повинна була маловідома харківська компанія “Слобожанський проєктний дім”. Підряд на 3,3 мільйона гривень у Києві – чверть від доходу компанії за 2022 рік. У межах запланованої реконструкції споруду хотіли повністю замінити. Ширина мосту повинна була збільшитись із 28 до 40 метрів, мали зʼявитись велодоріжки та тротуари. 30 вересня під час монтажних робіт одна з балок впала, зачепивши шість попередніх.

Проблема виникла саме під час монтажу балки, яка з невідомих причин втратила проєктне положення, повідомив СЕО столичної будівельної компанії “Ковальська” Сергій Пилипенко. Саме ця компанія має виготовити тринадцять 36-метрових балок на замовлення “Росдорстрой”. 

Яка вартість обвалу та коли добудують міст  

Згідно з умовами угоди, збитки від обвалу має покрити підрядник. Вартість кожної з балок – менше мільйона, розповів виданню топменеджер будівельної компанії.

“Тривав процес демонтажу мосту, фактично усі роботи зі зведення нового та інші процеси – ще попереду”, – пояснив він.

Лише за балки “Росдорстрой” доведеться викласти близько 14 мільйонів гривень (7 мільйонів гривень за знищенні та стільки ж за нові). Загальна сума збитків для будівельної компанії – менш як 21 мільйон гривень. Важко оцінити, у скільки компанії обійдеться затримка реалізації проєкту. Оновлена розв’язка, згідно з планами міської влади, мала запрацювати вже до кінця осені. Через необхідність усунення недоліків, термін введення в експлуатацію розв’язки збільшиться.

“Рух по мосту відкриють у цьому році”, – сказали виданню в пресслужбі “Росдорстрой”.

Питання щодо суми збитків компанія залишила без відповіді. Беспалов вважає, що добудова мосту може затягнутись до зими, що є найгіршим часом для дорожніх робіт.

“Виготовлення балок, ретельне дослідження, у чому справа, багато перевірок через обвал, роботи з монтажу, які до березня вкрай обмежені”, – перелічив Беспалов.

Тому, за його словами, дуже малоймовірно, що розвʼязка запрацює раніше 2024 року. Умови тендеру дозволяють компанії без штрафів завершити проєкт до кінця наступного року.

Прокуратура Києва взялася за обвал Дегтярівського мосту

30 вересня на об’єкті будівництва проводилися роботи з монтажу мостових балок. Близько 16:20 під час встановлення сьомої балки остання втратила рівновагу, зламалася посередині та впала на сусідню конструкцію. Після цього почалась ланцюгова реакція, що призвела до пошкодження раніше встановлених мостових балок та їх падіння на проїжджу частину. Обійшлось без постраждалих.

Згідно з матеріалами слідства, реконструкцію шляхопроводу на замовлення комунальної корпорації “Київавтодор” проводить ТОВ “Росдорстрой” із залученням субпідрядних організацій. Слідчі оглянули місце події, опитали працівників будівельної компанії та замовника робіт.

В межах провадження призначать експертизи для встановлення причин та обставин обрушення будівельних конструкцій. Розпочато досудове розслідування за фактом обрушення конструкцій на об’єкті будівництва шляхопроводу по вулиці Дегтярівській та вулиці Довженка у Шевченківському районі столиці. Відомості внесено до ЄРДР за ч. 2 ст. 272 (порушення правил безпеки при виконанні робіт з підвищеною небезпекою, що спричинило тяжкі наслідки) Кримінального кодексу України.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • Доремонтувалися: в Києві на Шулявці рухнув міст – фото та відео
  • Обвал Дегтярівського мосту в Києві: балки використовували при ще одному будівництві
  • У Києві змінили графік роботи метро – як тепер працює підземка
  • Як позбутися боргу за комунальні послуги: інструкція від Київводоканалу

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь