Чоловік випадково поповнив рахунок іншого абонента на 70 гривень. Він вимагає Київстар повернути ці кошти. Також клієнт незадоволений тим, що йому довелося переплатити 700 гривень за тариф, який оператор змінив без його дозволу.
Як наголошується у рішенні Шевченківського районного суду Києва, чоловік поповнював рахунок за допомогою терміналу на 70 гривень, однак внаслідок зависання екрана (клавіша “6” спрацювала раніше клавіші “5”, яка була натиснута перед нею), кошти помилково зарахували на інший номер. Він неодноразово звертався до Київстару з вимогою повернення вищезазначеної суми, але це не дало ніяких результатів.
Крім того, Київстар в односторонньому порядку змінив умови тарифного плану “Домашній базовий” та стягував додаткову плату за всі дзвінки на номери інших операторів. Точну суму переплати чоловіку встановити не вдалось, однак він вважає, що вона становить 700 гривень.
Клієнт також витратив додаткові кошти, щоб дістатись до центру обслуговування оператора у розмірі 152 гривні, які просить стягнути на свою користь. Він вважає, що йому було завдано моральну шкоду на суму в 600 гривень.
Рішення суду
Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Він не довів, що кошти, сплачені через термінал, зберігались на банківському рахунку оператора. Також бездоказовим залишився обов’язок Київстару повернути йому суму, яку він самостійно сплатив на інший абонентський номер.
“Позовні вимоги в частині стягнення помилково зарахованих 70 гривень, додатково понесених витрат на діставання з місця проживання до центру обслуговування клієнтів ПрАТ “Київстар” у розмірі 48 гривень та 108 гривень, додатково понесених витрат у зв’язку з неповідомленням оператором про зміну умов тарифного плану у сумі 700 гривень, доплат за інфляцію у розмірі 112 гривень є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню”, – наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Як переказати гроші зі свого рахунку іншому абоненту: покрокова інструкція для клієнтів Київстар, Водафон, Лайфселл
- Київстар підвищив ціни на деякі послуги: що змінилося з 1 жовтня
- Київстар зняв гроші з рахунку клієнта, але той все одно не міг користуватися інтернетом на своєму телефоні: яким було рішення суду
- Чоловік заборгував ПриватБанку понад 100 тис. грн, але через суд примусив банк виплатити йому 20 тис. грн: як таке можливо