На картці клієнта ПриватБанку встановили кредитний ліміт та списали майже 13 тисяч гривень: рішення суду

На картці чоловіка невідомі встановили кредитний ліміт у розмірі 14 тисяч гривень. Вони здійснили три грошові перекази. Загальна сума склала майже 13 тисяч гривень. Клієнт ПриватБанку вимагає не нараховувати йому проценти та відновити залишок коштів. 

Як йдеться в рішенні Деснянського районного суду Києва, 09.08.2016 чоловік звернувся до АТ КБ “ПриватБанк” для відкриття картки. Йому видали картку та відкрили кредитну лінію.

23.03.2021 року на картці чоловіка було 36,79 гривні власних коштів, із початковим кредитним лімітом 1 тисяча гривень, заборгованість за кредитним лімітом відсутня. Йому прийшло повідомлення про успішну авторизацію у додатку “Приват-24”. Згодом він отримав ще одне повідомлення про успішний переказ коштів на суму 10 301 гривні 99 копійок з урахуванням комісії банку на картку ФОП.

Чоловік спробував увійти в мобільному додатку “Приват-24″, але авторизація була не успішною. Після цього він одразу зателефонував на гарячу лінію ПриватБанку”, з’єднання з оператором так і не відбулося, але йому повідомили, що протягом декількох хвилин перетелефонують. Ніяких дзвінків найближчим часом так і не відбулося.

Клієнту довелося піти до відділення, де менеджер сказала, що у зазначений час була авторизація в інтернеті банкінгу від його імені, встановили кредитний ліміт на банківській картці у розмірі 14 тисяч гривень та здійснили три грошові перекази. Один з них на суму 10 301 гривні 99 копійок  та двічі на суму 1 248 гривень. Загалом сума переказу склала 12 797 гривень 99 копійок. Всі вищезазначені операції чоловік не проводив, про що і повідомив співробітниці банку. Рахунки заблокували. Того ж дня, він звернувся до відділення поліції з заявою про шахрайські дії з його банківськими рахунками. 25 березня 2021 року відкрили кримінальне провадження, де його визнали потерпілим.

Що вирішив суд 

Позовні вимоги чоловіка вирішили задовольнити. Дії ПриватБанку щодо нарахування за картковим рахунком від 09.08.2016 року процентів, що утворилися внаслідок проведення транзакцій 24.03.2021 року визнали неправомірними. Фінустанову зобов’язали відновити залишок коштів станом на 24.03. 2021 року. Додатково на користь держави стягнуть 2 724 гривень судового збору.

 “Суд дійшов обґрунтованого висновку про відсутність обставин, які безспірно доводять, що позивач своїми діями чи бездіяльністю сприяв втраті, незаконному використанню ПІН або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції”, – наголосили у суді. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • Шахраї отримали доступ до SIM-картки Київстар, акаунту "Приват24" та оформили на киянку 18 онлайн-кредитів: що вирішив суд
  • У жінки під приводом заміни SIM-карти Київстар списали майже 100 тисяч гривень з рахунків у ПриватБанку: яким було рішення суду
  • Киянин скаржиться, що у касах ПриватБанку не видають валюту з депозиту: реакція банку
  • Киянин облаштував екзотичний сад з бананами біля Солом'янського ринку – фото

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь