Чоловік звинуватив Vodafone у зміні тарифного плану на свою користь. Вартість послуг зросла з 220 гривень до 260 гривень. Клієнт звернувся до суду та висунув ряд вимог, серед них – компенсація в сумі 200 тисяч гривень.
Про це йдеться у рішенні Яготинського районного суду Київської області. У 2017 році чоловік обрав запропонований Vodafone тарифний план UNLIM 3G Plus з абонентською платою 220 гривень за чотири тижні. Він його цілком влаштовував, проте 01.02.2022 року оператор змінив договірні умови на свою користь, замінив їх на тарифний план SuperNet Unlim з абонентною платою 260 гривень.
Клієнт вважає, що Vodafone порушив право на вільний вибір обсягу послуги згідно з обраним у 2017 році тарифним планом та примусив його придбати послугу в непотрібному обсязі, які він мав оплачувати. Оператор відреагував на звинувачення чоловіка. Абонент з 26.12.2021 року отримав повідомлення про зміни у тарифі UNLIM 3G Plus, згідно з яким з 10.01.2022 року пакет на чотири тижні коштуватиме 260 гривень. Разом з тим Vodafone збільшив кількість хвилин по Україні у тарифі – зі 140 до 200 хвилин. Тариф не змінювали, він залишився таким же – UNLIM 3G Plus. З 10.01.2022 року змінилась лише вартість послуг з 220 гривень на 260 гривень.
Чоловік наголошує, що оператор не мав права без його згоди змінювати вартість послуг та нав’язувати інший тарифний план. Vodafone зазначив, що клієнт не навів аргументів для задоволення позову.
Вимоги клієнта Vodafone
19.04.2022 чоловік подав до суду заяву про уточнення позовних вимог. Зокрема, він просить:
- звільнити його від сплати судового збору за подання заяви про уточнення позовних вимог,
- визнати незаконними дії Vodafone щодо збільшення кількості хвилин зі 140 до 200 для дзвінків на інші мережі по Україні, нарахування з 01.02. 2022 року 260 гривень абонплати за тарифним планом UNLIM 3G Plus, списання 01.02. 2022 року, 01.04. 2022 року з абонентського рахунку 80,00 гривень в рахунок не замовлених послуг мобільного зв’язку,
- зобов’язати Vodafone обслуговувати телефонний номер умовами тарифного плану UNLIM 3G Plus з абонентною платою 220 гривень за чотири тижні з кількістю 140 хвилин для дзвінків на інші мережі по Україні,
- відшкодувати матеріальну шкоду у сумі 80,00 гривень шляхом перерахування коштів на абонентський рахунок;
- стягнути з Vodafone моральну шкоду в сумі 200 тисяч гривень.
Що вирішив суд
У позові чоловіка проти Vodafone щодо захисту прав споживачів відмовили. Рішення можна було оскаржити протягом 30 днів з дня його проголошення.
“Суд дійшов висновків про відсутність підстав для визнання незаконними дій відповідача (Vodafone) щодо збільшення кількості хвилин, нарахування абонплати та списання грошових коштів, а також зобов’язання обслуговувати номер за певними умовами тарифного плану та похідних від них вимог про відшкодування матеріальної та моральної шкоди. Разом з тим, оскільки вимоги про відшкодування матеріальної та моральної шкоди є похідними від зазначених вище вимог, то підстав для їх задоволення у суду немає”, – йдеться у рішенні суду.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Два місяці пробув без інтернету. Чоловік вимагає компенсації від Київстару майже у два мільйони гривень: яке рішення суду
- Vodafone блокував номери та перешкоджав дзвінкам киянина: що вирішив суд
- Шахраї отримали мікропозику, вказавши місце роботи та зарплату жертви: що вирішив суд
- Назвала ЗСУ м'ясом! Українська блогерка остаточно себе викрила