У Києві змінили правила оплати проїзду з банківських карток. Тепер оплата буде стягуватися не за кожну поїздку окремо, а за дві поїздки разом. Зміни діятимуть вже з середи, 4 жовтня. Стало відомо, як це працюватиме.
Про це повідомили на офіційному порталі Київської міської державної адміністрації. Зазначається, що ці нові правила діють лише у випадку оплати проїзду з пластикової банківської картки. Також це стосується Apple Pay, Google Pay та оплати за допомогою цифрової транспортної картки (у випадку, якщо на ній не було придбаних заздалегідь квитків для проїзду і кошти були списані з банківської картки). Оплата буде стягуватися після кожної другої поїздки в громадському транспорті протягом доби.
Як це відбувається? Після першої поїздки кошти з картки пасажира не стягуватимуть. Однак після другої поїздки списання буде одразу за дві валідації. У випадку, якщо пасажир до вечора не здійснить другу поїздку, то оплата за першу (і єдину за день) буде списана після 21:00. Експерти підкреслили, що ця система вже була перевірена в текстовому режимі, і тепер буде розповсюджена на весь громадський транспорт.
При цьому треба враховувати, що оплата QR-квитками та транспортними квитками не змінюється. Для такої оплати достатньо як і раніше сканувати картку або QR-квиток на валідаторі. Кошти за проїзд спишуть через кілька хвилин, а сповіщення з’явиться в застосунку.
“Банківською карткою можна заплатити лише за одного пасажира. Якщо подорожуєте з близькими – скористайтеся пластиковою транспортною картою або QR-квитками”, – додали експерти.
Громадський транспорт у Києві
Оплачувати поїздки в громадському транспорті через Apple чи Google Pay кияни можуть за допомогою Цифрової транспортної картки. Також це спосіб, який дозволяє заощадити на проїзді. Пояснювалося, що ця картка діє в тролейбусах, автобусах, трамваях і на фунікулері. Проте нею не можна скористуватися в метро. Вартість перших цифрових карток (перших 100 тисяч штук) коштуватиме лише одну гривню. Після цього вартість становитиме 40 гривень. в подарунок можна отримати п’ять безкоштовних поїздок. Ці безкоштовні поїздки можна буде отримати до 4 листопада, якщо ви є власником Mastercard. Перевірити кількість цифрових карток можна через застосунок “Київ Цифровий”.
Водночас після того, як в одеському електротранспорті стало більше проїзних квитків, чимало жителів Києва стало критикувати те, що керівництво Департаменту транспорту КМДА не планує змінювати ціни на проїзні квитки громадського транспорту. На думку активістів, в той час, коли Одеса розширила асортимент проїзних, “Київ пасе задніх”.
“У Києві, за заявами Руслана Кандибора (Директор Департаменту транспорту КМДА – прим. ред), ніхто не буде запроваджувати пересадковий квиток на 90 хвилин до перегляду тарифів на проїзд, яке обіцяють не робити до кінця війни. Про зміну ціни занадто дорогого місячного проїзного 1300 грн у Києві мови не йде. Так само у Дептрансі вважають адекватними затверджені у 2020 році тарифи на “короткі” проїзні 1 доба – 100 грн, 2 доби 150 грн, 3 доби 200 грн”, – пишуть активісти у Телеграм-каналі “Пасажири Києва”.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- У Києві змінили графік роботи метро – як тепер працює підземка
- Будівництво метро на Виноградар: відповіді на п'ять запитань, які найбільше цікавлять мешканців Києва
- У метро Києва ветерану відмовили в пільговому проїзді. Він зажадав компенсації: на чию сторону став суд
- Кличко виправдовує компанію, яка займається ремонтом Дегтярівського мосту в Києві, що обвалився днями