Міст на Шулявці, який у суботу, 30 вересня, рухнув прямо на проїжджу частину в українській столиці, обвалився під час реконструкційних робіт. В Київській міській державній адміністрації повідомили, що під час монтажу стався обвал балок. Постраждалих немає. Відомо, що впав новий шляхопровід, а старий, що був в аварійному стані, демонтували ще у серпні.
Про те, що обвалились балки на будівництві нового шляхопроводу на вулиці Дегтярівський, інформує пресслужба КМДА. Деталі з’ясовують.
Тим часом ЗМІ пишуть, що новий шляхопровід будує компанія, наближена до мера Одеси Геннадія Труханова. Сайт “КиївВлада” нагадує, що старий шляхопровід демонтували на початку серпня, бо був в аварійному стані. Наприкінці квітня “Київавтодор” оголосив тендер на реконструкцію Дегтярівського шляхопроводу очікуваною вартістю 1,22 млрд грн. Але цей тендер скасували.
Далі був новий тендер з нижчою вартістю – 934,75 млн грн. Переможцем стало ТОВ “Ростдорстрой”, яке запропонувало виконати роботи за 920 млн грн. До слова, конкурентів у нього не було, більше ніхто на цей тендер не подався. Один із власників цієї компанії – депутат Одеської міськради від партії “Довіряй ділам” мера Геннадія Труханова.
Падіння мосту у коментарях і мемах
Тим часом користувачі соцмереж висловлюють власні версії того, чому сталася ця халепа. Подекуди роблять це іронічно, а часом – брутально. “У Кличка впав міст”, – хотів, мабуть, сказати цей коментатор. Але чомусь йому забракло слів від емоції.
А хтось вважає, що міський голова Києва просто вірить у прикмети. А тому не все так погано. Усі ж встигли загадати бажання?
Хтось пропонує залагодити проблему перевіреним дідівським методом. Подорожник лікує все – це ж кожен знає з дитинства. То чому б не прикласти його до хворого місця, як до розбитого коліна? Варто спробувати, принаймні не зашкодить. А, що, як ефект виявиться кращим, ніж у випадку з недолугим ремонтом. Чи, може, будівельні роботи якраз і проводились за таким принципом – просто приклали подорожник і чекали?
А ось ще одна версія від користувача. Звучить фантастично, але живемо у такий час, що вже ніщо нікого не дивує.
Як би там не було, але всі сходяться на тому, що до ремонту все мало кращий вигляд, ніж тепер. І пейзаж без мосту на Шулявці для Киян став незвичним. Його немає. Просто немає!
Не перше падіння мосту на Шулявці
Нагадаємо, 30 вересня вниз на проїжджу частину впали одразу кілька прольотів. Оскільки дорога була перекритою, то водії та перехожі не постраждали. Але така прикрість з ним вже траплялась у 2017 році. Тоді мережу підірвало пояснення Віталія Кличка про те, що “міст втомився” – люди зробили її крилатою.
У грудні 2019 року міст пройшов випробування після ремонту. Напередодні Нового року 8 вантажівок МАЗ одночасно проїхали мостом. І навантаження у 240 тонн він витримав успішно. А далі, під час будівництва нового шляхопроводу, щось пішло не так.
З 1 червня 2023 року на перетині вулиць імені Довженка й Дегтярівської у Києві було заборонено рух шляхопроводом для транспорту і пішоходів. Як планувалося, заборона діятиме до 30 листопада через ремонт шляхопроводу. У серпні старий шляхопровід, який перебував у аварійному стані, вже повністю демонтували.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Доремонтувалися: в Києві на Шулявці рухнув міст – фото та відео
- У Києві, попри заборону міськради, на території Трипільського парку зводять багатоповерхівку
- У Києві активісти відбили парк “Микільська Слобідка”, де мали зводити хмарочоси: проросійських забудовників пов’язують із Кличком