У департаменті транспорту КМДА планували відкрити рух Подільсько-Воскресенським мостом для громадського транспорту ще у вересні. Однак вже жовтень і ніяких анонсів щодо запуску немає. Тож мешканців столиці вітають з черговою невиконаною обіцянкою столичної влади.
Як наголошують активісти громадської організації “Пасажири Києва”, заяву щодо відкриття руху мостом зробив директор департаменту транспорту КМДА Руслан Кандибор. Це сталося у липні.
“Я думаю, у вересні ми вже маємо поїхати”, – казав Кандибор в інтерв’ю LIGA.net.
В організації нагадали що на зустрічі з організаторами та учасниками форуму міської мобільності 2023 мер Києва Віталій Кличко поділився цікавим управлінським рішенням – “Густєлєв обіцяв запустити рух на Подільсько-Воскресенському мосту і не зробив цього у вказані терміни, то я його й звільнив”. Це прозвучало в присутності директора департаменту транспорту. Кличко не захотів звільняти Кандибора на вимогу мешканців столиці, хоча активісти донесли всю інформацію щодо роботи транспортного комплексу Києва.
Подільський мостовий перехід
Подільський мостовий перехід споруджується в столиці через річки Дніпро і Десенку. Він має з’єднати Поділ з лівобережними районами Воскресенка та Райдужний масив. Будівництво мостового переходу розпочали ще у 1993 році, однак воно неодноразово зупинялося через брак фінансування. Відповідно дату відкриття багато разів відкладали. Остання запланована дата відкриття першої черги – кінець 2023 року.
Чи планується впровадження нових способів оплати за проїзд у Києві
В комунальному транспорті Києва повністю відсутня готівка. Кандибор в інтерв’ю “Вечірньому Києву” розповідав про поступове впровадження такої системи й у приватному громадському транспорті. Нещодавно в експериментальному режимі встановили на маршруті № 444 валідатори, аби пасажири мали можливість сплачувати банківською карткою та гаджетами, а також для подальшого аналізу роботи автоматизованої системи оплати проїзду в маршрутних таксі.
Але зі збільшенням пасажиропотоку пільгових категорій залишається не врегульованим питання щодо компенсації за пасажирів перевезення у приватному громадському транспорті — маршрутних таксі. Над цим працюють.
“Наш варіант бачення, як розв’язати питання з приватним транспортом і перевезенням пільговиків: якщо держава готова компенсувати 6,50 гривень за проїзд у маршрутці, то пільговику можна було б запропонувати доплатити решту до діючого на маршруті тарифу. Пільговик матиме вибір: або пройти до зупинки тролейбуса, або доплатити за проїзд у маршрутці якусь суму”, – наголошував Кандибор.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Обвал Дегтярівського мосту в Києві: балки використовували при ще одному будівництві
- Кличко хвалиться створенням реабілітаційного центру, а депутати Київради кричать про крадіжку коштів на його ремонті
- Будівництво Подільського мосту. У Києві заступника директора КП відсторонили від посади
- Не готовий померти за країну: Кличко-молодший пояснив, чому не воює